dijous, 28 de maig del 2009

Secretivo Marcelino

Un sector per poder tastar vies autentiques de l'epoca, predomini de mur exel.lent desplomadet amb uns forats i foradets per enfortir de valent els dits!! passos aillats i continuitat!!

penso que m'ha nescut un projecte per les tardes destiu Judas iscarot, un 7b+ que te dues seccions de dificil entendre, la mes dificil arribada a reunio ben infladet, quin morbo...

Tambe varem escalar 120 tronkaes (6c+/7a), molt bona pero amb pas burro entre segona i tercera xapa crec.

La Menguele decapitele (7b), penso que bona pero estava molt rustit i no la vaig disfrutar tant, no tants forats i mes cantells estranys de regletes i etc...



Molt bona informacio i ressenyes al blog del Tranki,
Gracies

1 comentari:

JORDI QUELLOS LLOBET ha dit...

eiva nano, t'ens tota la rao del mon. Em sembla que tindrem que comencar a xafar coses perque aixo no pot ser! Estan prostituint la muntanya i es com si prostituissin la nostre mare.
Te de dir que al final vaig fer el Mont Kinabalu (4095m). Em van obligar a pagar el guia i per estalviar pasta en allotjament em vaig veure obligat a fer el cim en 1 dia (un desllom de 2300+ i 2300-. estic destrossat! pero content!
En fi a les armes per salvar montrrebei, motserrat i el que faci falta!!!

Una abracada!